Přihlášení


?

Přihlašovací údaje vám byly zaslány společně s první objednávkou u nás.

X

Košík je prázdný…

Reklamace

Není se zakoupeným zboží něco v pořádku nebo něco chybí? Neváhejte nás kontaktovat a zboží reklamovat. Vyřídíme to k vaší spokojenosti.

Postup reklamace

Reklamace řešíme ihned výměnou zboží nebo vrácením peněz. 30 denní lhůtu danou občanským zákoníkem bereme na sebe.

  1. Napište nám e-mail (na obchod@roboo.cz) a nebo zavolejte (na 773 873 273). Uveďte: číslo objednávky, zboží, kterého se reklamace týká, popis problému.
  2. Zašlete zboží na adresu: ROBOO.CZ, Petr Slánský, Skalsko 48, 294 26 Skalsko.
  3. Pokud bude reklamace shledána oprávněnou dle obchodních podmínek. Zboží vám bude ihned vyměněno za nové a nebo dojde dle domluvy k vrácení peněz převodem na váš účet.

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů

Jako spotřebitelé máte právo na vrácení zboží do 14 dnů od data prodeje bez udání důvodu. Zboží nesmí být nijak poškozeno, používáno a nebo vráceno s porušeným obalem.

  1. Zašlete nám odstoupení od smlouvy (na obchod@roboo.cz) a číslo vašeho účtu pro vrácení peněz.
  2. Zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození, a zašlate nejpozději do 10 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy na adresu: ROBOO.CZ, Petr Slánský, Skalsko 48, 294 26 Skalsko.
  3. Peníze vám budou zaslány bezhotovostně na váš bankovní účet.