Reklamace
Není se zakoupeným zboží něco v pořádku nebo něco chybí?
Neváhejte nás kontaktovat a zboží reklamovat. Vyřídíme to k vaší
spokojenosti.
Postup reklamace
Reklamace řešíme ihned výměnou zboží nebo vrácením peněz.
30 denní lhůtu danou občanským zákoníkem bereme na sebe.
- Napište nám e-mail (na obchod@roboo.cz) a nebo zavolejte
(na 773 873 273). Uveďte: číslo objednávky, zboží, kterého se reklamace
týká, popis problému.
- Zašlete zboží na adresu: ROBOO.CZ, Petr Slánský, Skalsko 48, 294
26 Skalsko.
- Pokud bude reklamace shledána oprávněnou dle obchodních podmínek.
Zboží vám bude ihned vyměněno za nové a nebo dojde dle domluvy
k vrácení peněz převodem na váš účet.
Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
Jako spotřebitelé máte právo na vrácení zboží do 14 dnů od data
prodeje bez udání důvodu. Zboží nesmí být nijak poškozeno, používáno
a nebo vráceno s porušeným obalem.
- Zašlete nám odstoupení od smlouvy (na obchod@roboo.cz) a číslo vašeho
účtu pro vrácení peněz.
- Zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození, a zašlate
nejpozději do 10 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy na
adresu: ROBOO.CZ, Petr Slánský, Skalsko 48, 294 26 Skalsko.
- Peníze vám budou zaslány bezhotovostně na váš bankovní účet.