Nabízíme dva základní způsoby dopravy. Kurýrní službu PPL a obchodní balík České pošty.
Druh dopravy | Cena |
Přepravní služba PPL | 109 Kč |
Česká pošta – Balík Do Ruky | 139 Kč |
Druh platby | Cena |
Převodem | 0 Kč |
Dobírka | 30 Kč |
Nová komfortní služba České pošty, která garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Pokud nebudete doručovatelem zastiženi, je balík uložen 7 kalendářních dnů na pobočce České pošty. Pošta také zasílá informační SMS nebo e-mail s datem doručování balíku. Pokud vám termín doručování nevyhovuje, lze požádat o jiný čas pomocí formuláře: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice.
Sledování zásilky: Sledování zásilky (Track & Trace)
Číslo balíku vám zasíláme v e-mailu po vyexpedování objednávky a také ho naleznete po přihlášení ve svém zákaznickém účtu v detailu objednávky.
PPL patří k předním poskytovatelům zásilkových služeb u nás. Doručení balíku garantuje následující pracovní den po odeslání zásilky. O doručování zásilky vás bude řidič informovat telefonicky nebo pomocí SMS. Pokud nebudete na dané adrese k zastižení, bude pokus doručení opakován ještě dvakrát následující pracovní dny. K nadstandardním službám přepravní společnosti PPL patří možnost dohody na čase doručení a platba dobírky kartou řidiči.
Sledování zásilky: www.ppl.cz
Číslo balíku vám zasíláme v e-mailu po vyexpedování objednávky a také ho naleznete po přihlášení ve svém zákaznickém účtu v detailu objednávky.
Zásilky bývají obvykle doručovány druhý pracovní den poté, co předáme zásilku přepravní službě nebo České poště. Zásilky podáváme každý pracovní den zhruba v 16 hodin. Ten samý den odesíláme informační e-mail o odeslání objednávky a druhý den by měla být zásilka doručována na vámi zadané adrese.
Nebývá to časté, ale občas se stane, že vás dopravce či doručovatel nezastihne a zásilka není doručena. Česká pošta nechává ve schránce informační lístek o tom, že jste nebyli zastiženi a o uložení zásilky na poště. Přepravní služba PPL se pokusí o další dvě doručení následující pracovní dny.
Ještě méně častěji se stává, že se zásilka ztratí při přepravě. V takovém případě můžete využít on-line nástroje sledování zásilek a nebo nás kontaktovat a my zjistíme, co se stalo.
Občas se může stát, že dopravce nedoručí zásilku následující pracovní den po našem podání, ale až den následující. V tomto případě vyčkejte a pokud nedojde k doručení balíku, neváhejte nás kontaktovat, abychom vzniklou situaci vyřešili.
2024 © ROBOO Elektronický obchod s hračkami/ Podmínky ochrany osobních údajů / Obchodní podmínky